Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagycsuri agymenései

avagy, rendszertelenségem és rendezetlenségem rendszerbe rendezgetése

Zenéljünk! No.102.

2016. január 01. 18:12 - Nagycsuri

Baker Gurvitz Army: Baker Gurvitz Army (Videó)

bga.jpgNem sokat tudok róluk. Ginger Baker, a Cream zenekar dobosa alapította. Kevésbé ismert formáció. Igazából, nem is egy nagy durranás, de

mégis meg kell őket említeni. Valahogy csak belemászott nekem is a fülembe, bizonyára nem véletlen, hogy ajánlom. Korai '70-es évek. Van bennük dinamika, némi dög is akad a zenéjükben. Vannak érdekes pillanatok a lemezen, mindenképpen ajánlott meghallgatásuk! Ilyen például, 30:09-től egy kihagyhatatlan blues. Más, mint a Cream. Ginger sem teljesen úgy üti, mint annak előtte. Érdekes, hogy a Cream-től még nem osztottam meg nótát, pedig úttörők voltak a maguk korában. Csupán egy instrumentális feldolgozásra emlékszem, Frank Gambale-től, azzal kezdtem ezt a blogot. Mivel fogalmatlan vagyok eme zenekart illetően, beszéljenek helyettem a hangjegyek, íme:

Itt már élőben:

Nagycsuri 2016.01.01.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagycsuri.blog.hu/api/trackback/id/tr228223336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása