Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagycsuri agymenései

avagy, rendszertelenségem és rendezetlenségem rendszerbe rendezgetése

(Sz)ámítógép

2015. december 04. 14:40 - Nagycsuri

avagy, a Mézga család legújabb kalandjai - vagy mégsem? (Videóval)

mezga.jpgNem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én a Mézgán és a korabeli rajzfilmeken nőttem fel (gyerekként: Dr.Bubó, Mekk Elek, Frédi és Béni, később: Macskafogó, Hófehér, ésatöbbiésatöbbi...). Viszonylag sokat néztem, de inkább hallgattam őket, hiszen

páratlan szókincset produkáltak. Élvezetes volt. De így vagyok a filmekkel is. Sokkal inkább kedvelem pl. Woody Allen-t (Épp most volt a szülinapja, ezért ugrott be ő hirtelen), mint egy mondanivaló nélküli akciófilmet. De az említett rajzfilmek is többet érnek bármelyik kortárs animációnál. Persze vannak most is kiemelkedő alkotások (Szilaj, Shrek...), ahogy a filmeknél is (Mátrix, Szenvedélyek viharában...), de egyre kevesebb és egyre silányabb a felhozatal. Erre jön(ne) végre újra a régi csapat, de a szokásos a nóta: nincs pénz. Ebben a beteg világban minden szarra költenek milliárdokat, csak értelmes dolgokra nem. Pedig, de nagyon ráférne az új generációra egy kis hagyományos fejmosás. Rendre azt hallom, hogy a diákok nem tudják értelmezni az olvasottakat. Ha egyáltalán tud olvasni némely szerencsétlen. Én meg azt nem tudom értelmezni, hogy számukra értelmezhetetlen az írás és beszéd művészete. Én nem akarom elfogadni, hogy mindez a (sz)ámítógép bűne lenne. Az igaz, hogy a neten fellelhető tartalom kilencven százaléka penetrális, de meg lehet találni azt a tíz százalék értéket is. Törekedjetek rá és segítsetek ebben a gyermekeiteknek is!  A minap olvastam, hogy be akarják vezetni az oskolákban az okoskodótelefonok használatát. Abban  az esetben és  csakis abban az esetben  nagyon is egyetértek vele, ha a pedagógusok komoly kontroll  alatt  tartják majd ezt a  történetet. Még mindig jobb lenne ez a verzió, mint a pad alatti csetelgetés. Rá lehetne vezetni az ifjúságot a tudatos internet használatra. Úgyis kikerülhetetlen velejárója a jövőnek, hát menjünk elébe időben! Csókollak Benneteket!

Itt az ajánló:

És hogy miért nem lett folytatás: http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/miert-nem-lett-folytata…

Nagycsuri 2015.12.014.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagycsuri.blog.hu/api/trackback/id/tr858139420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása