Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagycsuri agymenései

avagy, rendszertelenségem és rendezetlenségem rendszerbe rendezgetése

Zenéljünk! No.78.

2015. november 14. 15:36 - Nagycsuri

Genesis: Live 1973 (Videó)

genesis.jpgAmi igaz, az igaz: azt mondtam az imént, hogy lefekszem, mert nagyon elfáradtam a mai nap forgatagában. Nos, valóban lefeküdtem, de

hoztam magammal netbookomat, hogy rajta keresztül az észt is oszthassam! Küldök is egy korabeli koncertet Nektek, mely zenekar a maga idejében nagy köztiszteletnek örvendett. Főleg, Peter Gabriel idejében. Ugyanis egy idő után távozott a csapatból. Phil Collins lehetett a fő ok. Gondolom! Phil Collins​ ugyanis kissé slágeresebb húrokat pengetett. Pontosabban dobolt ő, méghozzá bal kézzel. De, nem ám kétbalkézzel, hanem két kézzel, melyből az egyik a bal volt. A másikat kitaláljátok! Peter Gabriel vezetése alatt egyedibb és eredetibb volt a banda. A korai korszak dinamizmusa, alkotói szárnyalása egy jeles progresszív-rock zenekarral ajándékozta meg világunkat. Megvallom töredelmesen, eleinte ódzkodtam tőle. Megmagyarázni nem tudom, hogy mi lehetett az oka. Mégis: éretlen voltam rá. Gondolom! Sok időnek kellett eltelnie, mire ráéreztem az ízére. Többször is próbálkoztam vele, de csak nem akart belemászni a füleimbe. Aztán egyszer csak, mint derült égből az a bizonyos... Szintén megmagyarázhatatlan! Mégis: beérett, miként én is. Egyszóval, egymásra találtunk. A Genesis és én. Azóta több ismerősömmel is megvitattuk az előbb vázolt problémát, miszerint nekik is hasonlóan játszódott le eme zenekarral megvalósult szerelme. Ilyen dolgok ezek, bármily hihetetlen. Nos, úgy vélem, a sok általam megosztott Prog-Rock banda után a Genesis is méltó megbeszélni való e helyen, ha nem haragszotok meg érte, kedves Feleim! Ez a muzsika nyugodt egyedüllétet kíván, különben elvész a lényegi része, a szerelmi kötődés ember és zene között! Szeretettel, Mindannyiótoknak!

Nagycsuri 2015.11.13.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagycsuri.blog.hu/api/trackback/id/tr208076168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása