Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagycsuri agymenései

avagy, rendszertelenségem és rendezetlenségem rendszerbe rendezgetése

Húsvéti újjászületésem

2015. október 20. 12:44 - Nagycsuri

avagy, húsz év után újra discóban (Videóval)

funky.jpgMa reggeli ébredésem, vagy sokkal inkább újjászületésem óta azon morfondírozok, hogy mi lehet még a tarsolyomban olyan zene, amit nem osztottam meg Veletek. És persze belefér még a hallgatható kategóriába, a szélesebb nyilvánosság számára is. Nem igazán jut eszembe semmi ilyesmi most, ugyanis

"harmadnapos" állapotban küzdök az életemért. Meg amúgy is, leginkább elborult rétegzenékre vagyok rákattanva, amit csak páran kedvelnek rajtam kívül ezen a Sárgolyón. Na, mindegy, addig elmesélem Nektek, hogy szombat este miként "bűnöztem" és lettem tegnapra másnapos, mára harmadnapos.

Ráakadtam itt a Fészen egy hirdetményre, amely Szabópali és Szedergabi DJ-k szombat esti Colors béli szeánszát reklámozta. Hirtelen felindulásból rácsörögtem Ákos Barátomra - mondom neki: "kimész a Colorsba ma este? " Azt mondja erre: "persze!" Mintha tök természetes lenne, értitek! "Jajjj - mondom - magaddal vinnél, hogy ihassak is e' picikét?" Nem volt még olyan szerintem, hogy Ákos bármire is nemet mondjon, hát elvitt magával most is. Tényleg, annyira önzetlen a skac, hogy párját ritkítja. Köszi, Áki! Közben rácsörögtem Laura leányzóra is, nehogy egyedül maradjon otthon ezen az estén. Jött is a Szentem, csak úgy porzott az út mögötte a téli gumi recéi alatt.

Colorsos pályafutásom '92 nyarán kezdődött, amikor pultosként vett fel L. Miklós​ ügyvezető igazgató úr. Nem most volt, na! De hagyjuk! Addig sem volt vérszegény az ismeretségi köröm, de ott aztán milliósra dagadt. Igen jó csapat dolgozott akkoriban a pultokban, hadd ne soroljam most a neveket! Legyen elég egyelőre ennyi! Nagy élmény volt számomra, hiszen addig a közelébe se mentem hasonló objektumoknak. Gyorsan beletanultam, túlélő típus vagyok, nem ijedek meg a munkától sem. Ha röviden akarnám jellemezni azt a korszakot, akkor csak annyit írnék, hogy nagy buli volt. Valóban, amellett, hogy kemény éjszakai meló volt, összekötöttük a kellemest a hasznossal. A felhőtlen fiatalkorom részeként tekintek vissza rá. Nyáron minden nap, szezonon kívül csak hétvégeken dolgoztunk. Hét közben viszont zenéltünk a CB Zenekarral. Reneszánsza volt ez a Blues-Rocknak. Jó kis bulik voltak az Easy Rider-ben is. A mai napig nem tudom, hogyan egyeztettem össze a discók világát a Blues-Rock zenekari tagságommal. Talán egy alapigazsággal tudnám leginkább érzékeltetni: "Nem értheted a bluest, amíg nem éltél meg nehéz időket!" Nagy igazság, nekem elhihetitek!

Visszatérve az elmúlt szombat estére, egy picit visszakaptam a '90-es évek érzésvilágának pozitívumaiból. Találkoztam pár régi ismerőssel, hallgathattam a korabeli funky-kat, dumálgattunk, iszogattunk, táncolgattunk. Ez utóbbi ugyan nem az erősségem, de megfelelő mennyiségű alkohol elfogyasztása után egy dögös funky-ra azé' licitálnak a lábaim. Hallgassunk is bele közben egy nótába, ami betekintést enged Szabópaliék repertoárjába. Addig se unatkoztok itt e sorok olvastán.

A legfeltűnőbb talán az volt ezen az estén, hogy a régi arcok közül senki sem öregedett egy percet sem. Tükörbe ott ugyan több okból sem néztem, de mintha magamról is ez jutott volna eszembe a borok kortyolgatása közepette.

És ha már a boroknál tartunk, azt meg kell jegyeznem, hogy a vendéglátóipari egységek kínálata e tekintetben hagy némi kívánnivalót maga után. Nem véletlen, hogy azóta is beteg vagyok, hiszen a Varga Pincészet agyoncukrozott Rose-ján kívül nem volt más választás. Tudom az okát, hiszen amennyire lehet alacsonyan kell tartani az árakat, tekintve a discóba járó közönség nagyrészt fiatal korát. Nem érdekes, ebből is tanultunk. Nem iszunk többé discóban bort. Bort sem.

Három óra előtt jöttünk el, mert átment a zenei kínálat funky-ból house-ba. Letörte az aktivitásunkat és valljuk be őszintén, elfáradtunk. Hiába no, a '92-es "motorba" azóta már jó sok kilométert belehajtottam. Nem beszélve arról, hogy '68 óta ma reggel sikerült újra megszületnem. Újjászülettem. Higgyétek el, mindig újjá lehet születni. Csupán nem szabad feladni! De ez már egy másik történet kezdete, amiről majd legközelebb regélek Néktek...

Boldog újjászületést, Mindannyiunknak!

(Eredeti megjelenés 2015.04.06. https://www.facebook.com/nagy.testverek.9/posts/820143144745699)

Nagycsuri 2015.04.06.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagycsuri.blog.hu/api/trackback/id/tr338006125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása