Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagycsuri agymenései

avagy, rendszertelenségem és rendezetlenségem rendszerbe rendezgetése

Zenéljünk! No.110.

2016. február 29. 21:18 - Nagycsuri

Johhny A.: The Wind Cries Mary (Videó)

johnny-a_fbook_600.jpgMeglehetősen furcsa nevet választott magának Mr. "A". Gondolom, vezetékneve kezdőbetűje lehet ez a sokatmondó "A". Vagy pusztán művésznév? Mondjuk, jó választás, én is

felkaptam a fejem rá és egyből megjegyeztem. Talán ez volt a célja Johnny papának ezzel a kis trükkel, ki tudja.

De, nem is ez a lényeg, hanem, mint mindíg, most is a zene. Többnyire neves előadók közismert nótáit adja elő, sajátos, instrumentális, kissé jazz-es stílusban. Trióban nyomják, ami a megszólalást tekintve a legnehezebb formáció. A Gibson un. signature modellt is kibocsátott az ő nevével fémjelezve. Gyönyörű hangja van hangszerének. Az ára, potom 6200 USD. Ilyenkor szoktam, hirtelen felindulásból elküldeni őket a jó édes anyjukba. Mármint a gyártókat. Mert megérdemlik. Sok felvételt meghallgattam tőle, de nem mind tetszett igazán. A Beatles és Hendrix feldolgozások viszont nagyon is.

Az alább választott Hendrix dalocskát nincs olyan blues-zenekar, amely ne játszotta volna, ilyen-olyan formában. Népszerű és valóban nagyon eltalálta Jimi Papa. A második videóban ugyanezt McLaughlin-tól is McHallgathatjátok! John itt nem bevándorlókkal játszik, mint egy korábban ajánlott felvételen, de annyi baj legyen! Ugyan jóval komolyabb interpretáció és nekem amúgy is Mc játéka az egyik etalon, de nem szeretném összevetni "A"-val. Ahogyan a többit sem, amit John és Johnny után lentebb linkeltem. Mind más hangulat, szívesen hallgatom őket bármikor. Tegyetek Ti si így! 

A fentebb beígért zenei csemege, John McLaughlin-nal és Sting-el:

Mi tagadás, Gary Moore-tól sem rossz:

Én kedvelem John Mayer-től is. A hangja és játéka is kiváló:

NagyCsuri 2016.02.29.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagycsuri.blog.hu/api/trackback/id/tr388430518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása